
Kom gratis til Langelandsfestival
Kom gratis til Langelandsfestivalen, og få en loppe tjans
Er du en af dem der gerne ville med til Langelandsfestivalen og hygge i SRC – lejren, men synes at Kr. 1.695,00 er mange penge. Så er der mulighed for at gøre det på en anden måde. Du kan nemlig tilmelde dig som frivillig, og få mad 4 selvvalgte dage + de to dage vi arbejder, mere information længere nede.
Du har mulighed for at hygge med alle SRC i lejren alle dage, og når de begynder at pakke ned, så rykker vi ind på efterskolen, og bruger søndag og mandag på at pakke køkkenet ned. Søndag får vi oven i købet hjælp af Hold 9. Tidsfaktoren officelt er, at vi er færdige mandag kl. 22, men ved fra de andre år, at ofte var man færdig lige over middag mandag.
Så kan du betale for pavillon-billet her, og så er du med til at betale for fælles pavillonen i SRC lejren.
Har du spørgsmål vedr. lejren skriver du en mail til langeland11@sol.dk
Om Køkkenhold 7
Din holdleder er: Gitte Frikke, e-mail: frikke@nypost.dk mobil 2149 6221 (jeg svarer dog ej på sms, men ring til mig)
Vagtplan for hold 7:
Tirsdag den 24. juli kl. 21, er der fest, som tak for hjælp og arbejdsindsat i køkkenet 21012
Det er kun for medarbejdere i personalekøkkenet inkl. jeres børn.
Der vil blive serveret snacks og sommerdrinks. Øl og vand kan købes til sædvanlige køkkenpriser.
Underholdningen til vores fest vil ”Mig & Charlie” stå for.
Vi glæder os rigtig meget til at se dig
Søndag 29 juli
8.00 – 22.00
Inkl. Infomøde 8.00 – 9.30
Mandag 30 juli
6.00 – 22.00
1) Tilmeld dig via www.llf.dk vælg -> frivillige -> ansøgningsskema eller har du været frivillig før, så vælg Personale log-in. Send en mail til frikke@nypost.dk
Været der før, kan du også:
2) Vælg ”Mine oplysninger” i ”Startmenuen” -> vælg fanebladet ”Tilmelding”. Og skriver hold 7
Bemærk, at du ved tilmelding accepterer de gældende retningslinjer for frivillige medarbejdere på Langelandsfestivalen 2012 – se under ”Oplysninger” på din profil eller på www.llf.dk.
3) Hvis der ikke er et foto på din profil, så HUSK at uploade et digitalt portrætfoto (max. 300 kb). HUSK samtidig, at opdatere dine data, hvis de ikke er korrekte.
Du gemmer dine indtastninger ved at klikke på ”Opdater” i bunden af siden.
Sidste tilmeldingsfrist er den 30. juni 2012.
_______________________________________________________________________________________
DU KAN ALLEREDE NU OGSÅ BESTILLE MAD + TILMELDE DINE BØRN OG DIN CAMPINGVOGN (INKL. STRØM) SAMT BESTILLE BUSTRANSPORT TIL DIG OG DINE BØRN
Log på systemet som du gjorde ovenfor. Vælg igen fanebladet ”Tilmelding”. Her er der 5 kategorier:
1) TILMELDING (se ovenfor)
2) MAD BESTILLING. Her klikker du alle de dage af, du ønsker mad. Som frivillig får du gratis 3 måltider mad om dagen i 4 valgfrie dage. Disse 4 dage skal du klikke af og herudover kan du bestille mad i yderligere 13 dage efter eget valg for 100 kr. pr. dag. Dvs. at alle dage, du ønsker mad skal klikkes af. Se datoer i Personale Basen.
3) BØRN. Her kan du bestille adgang til dine børn under 18 år. Notér antal under det rigtige aldersinterval. Dine børn kan bo og spise sammen med dig på Personale Campen og får naturligvis adgang til festivalpladsen. Prisen for adgang/mad til dine børn er for ALLE dage, I er på festivalen:
0 – 2 år Gratis / 3 – 6 år kr. 300,- / 7 – 12 år kr. 600,- / 13 – 17 år kr. 1.000,-.
4) CAMPINGVOGN. Her kan du klikke af, om du har campingvogn med. Pris kr. 600,- som er inkl. strøm til campingvogn/autocamper på Personale Campen for perioden 16. juli til 29. juli.
5) BUSSER. Her kan du bestille plads på Personale Bussen. Vælg de(t) tidspunkt(er), der passer dig ud og hjem. Det er også her, du kan notere antal børn, der skal med samme bus som dig. Pris kr. 240,- t/r for voksne og kr. 175,- for børn for en enkelt tur.
Du gemmer dine indtastninger ved at klikke på ”Opdater” i bunden af siden.
Sidste frist for tilmelding af børn, bus, campingvogn og mad er 30. juni 2012.
_______________________________________________________________________________________
BETAL ONLINE NU - SÅDAN GØR DU
1) Vælg fanebladet ”Betaling”. Her finder du en samlet oversigt over dine bestillinger samt skyldig saldo. Du kan nu betale online via Dankort eller E-dankort. Klik på ”Indbetal beløb” og følg vejledningen.
Har du ikke adgang til en pc, kan du indbetale det samlede beløb via vores bankkonto i Jyske Bank: Reg.nr. 5018 – kontonr. 0001196267.
VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT – VIGTIGT
Betaler du via netbank eller på posthuset, så HUSK i meddelelsesfeltet at notere dit personalenr., dit navn og adresse samt hvad betalingen dækker (antal børn, bustransport til dig/dine børn, antal ekstra maddage, strøm til campingvogn).
Ovennævnte tilbud gælder kun til og med den 30. juni 2012. Efter denne dato kan der ske ændringer.
Hvis du vil være sikker på at komme på dit ønske hold i personalekøkkenet, skal du tilmelde dig inden 1. maj 2012 – derefter vil holdet blive fyldt op og det bliver først til mølle.
Der er blevet udarbejdet en ny vagtplan for 2012.
Undertegnede og alle holdledere glæder sig til at se dig i personalekøkkenet.
Alle er glade :-)
Mvh Gitte Frikke
SRC - København