Jeg gentager succesen for 5. år i træk og inviterer til Sankt Hans aften i Restaurant Kastrup Strandpark, kl 17.00.
Jeg har reserveret 14 pladser. Antallet skyldes at det er det antal vi kan være indendørs hvis vejret bliver regn. Men vi satser selvfølgelig på høj sol og at sidde udendørs mod havnen.