Pinsefrokost i Hvidovre

 

Kære Alle

Jeg vil gerne se nogle søde singler til pinsefrokost på søndag den 24. maj kl. 13.

Efter frokosten går vi en smuk tur (ca. 3 km.) i den nærliggende park, så sørg for sko til det.

Maden og kaffe/te sørger jeg for. Du betaler kr. 100 og medbringer selv drikkevarer til maden. Skulle du have en hjemmelavet kryddersnaps, så tag også gerne den med.

Vi kan max være 8 + søde vovse Mille.

Ses vi? 😊

Hej fra Lisbeth Koch

LIKO@LIKO.dk