Så er der igen Hit House koncert på Frederiksberg Runddel. Som sædvanligt er der gratis adgang.
Jeg har tænkt mig at deltage fra kl. 14 og det ville være hyggeligt, hvis andre Single Rockere også deltog, så kom forbi, hvis du har lyst.
Jeg vil være at finde ved den øl udskænkning, der ligger til venstre, når man står med front mod Frederiksberg Have, iført min lilla kasket med navn. Det er ikke velset at medbringe egne øl, da overskud for salget går til næste års koncert.
The Scoops
Chimbo’s Revival The Rocking Ghost
Konferencier: Jørgen de Mylius
Håber vi ses
Nina Rasmussen
|
|