Jeg har købt billet til Nationalmuseet d 27.08.26 kl 19 hvor Puk Damsgård og Simon Jul går i fodsporene på Carsten Niebuhr i “Det lykkelige Arabien” I 1700-tallet.
Er der nogen der vil med? Køb billet på nettet.
Det handler jo om den videnskabelige ekspedition som staten sendte ud og hvorfra kun Niebuhr vendte levende retur. Vi kan mødes til mad eller kaffe eller noget før hvis der er interesse.