Bestyrelsen

 

INFO FRA BESTYRELSEN


Som I nok har læst og hørt, har Dana Kristensen
valgt at går ud af bestyrelsen pr. 1. november 2020.
Dana ønsker også at stoppe som tovholder for baren.
Hermed går Ulla Engen ind som bestyrelsesmedlem og Jens Peder Andersen går ind som1. suppleant.
Jeg siger Dana mange tak for indsatsen.

Se bestyrelsen

 

______________________________

 

 

 

 

 

Juleklip og julehygge 22. Nov kl. 14.00

22-11-2020, 14:00–17:00

VI SKAL JULEPYNTE CAFEEN

Vi laver juledekorationer og pynter op i vores lokaler søndag den 22.-11. Og der serveres glögg og æbleskiver dertil.

 

 

________________________________________

 

 

 

 

 

Kære medlemmer (Vi mangler barvagter) KRISEMØDE 30. OKTOBER KL. 16.30

Vi mangler friske barvagter og det er nødvendigt, at vi alle hjælper det vi kan så vi laver et lille arrangement for nuværende og kommende barpersonale.

Hvis du er ny, hjælper vi dig i gang, det er faktisk ganske hyggeligt og vi er som udgangspunkt altid 2 i baren.

Klubben er vært med en øl/vin/vand/drink og I bliver venligt taget imod af Lene og mig.

Håber I er friske, der er ingen tvang, men det er nødvendigt med flere i baren, for at vi kan køre videre i klubben.

Er du ikke medlem giver vi 1 måneds gratis medlemsskab (på betingelse af, at du ikke har været medlem i 1 år)

HUSK der er spisning kl. 18.00, her kommer særskilt opslag med tilmelding.

SES VI ?

 

_______________________________

 

 

 

 

Visir

Kære aktive medlemmer ifm fredag onsdag tirsdag og søndag og fester

Der er købt 2 stk. Visirer
Til hver gang foreløbig
Brug 1 hvis i ikke kan bruge mundbind og HUSK rengøres
Godt med sprit fra sprayflaskerne og i REN
pose bagefter
Det hele bliver lagt i det høje skab i gangen
Dvs kun rengjorte visir i skabet

 

_________________________________

 

 

Kære medlemmer og tovholdere

Kære medlemmer og tovholdere.


Pga regeringens, anbefalinger omkring smitteopsporing under Covid-19, ligger der en deltagerlisten på baren, hver
gang vi har åbent i caféen


Man bedes skrive sig på og det er naturligvis frivilligt men vi håber i vil deltage i denne vigtige smitteopsporing, så vi kan komme på den anden side af denne lumske virus.


Listerne skal hver gang arkiveres i den blå mappe i skuffen under kassen
Tak

 

 

_______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

VIGTIG INFORMATION !

 

Som I sikkert har fulgt med i er retningslinierne for cafeer ændret på grund af større smitttryk under Covid-19.

Det betyder for os i Single Rock:

 

1.

Vi skal lukke for gæster kl. 22.00, dvs at cafeen skal være tom for gæster og vi kan evt. rydde op efter.

Der bliver åbnet om fredagen kl. 16.30 og spisningen bliver ændret til kl. 18.00.

 

2.

Der skal bæres mundbind eller visir af:

Personale, der er i kontakt med gæsterne, d.v.s.

barpersonale, personer der øser mad op, dem der serverer maden og dem der laver kaffe og serverer brød og kage og den der hjælper med at tage glas ud mv. og generel oprydning i lokalet mens gæsterne er der.

 

3.

Der skal bruges mundbind eller visir af ALLE gæster, inden man kommer ind i cafeen, først når man sidder ned og spiser, drikker mv kan mundbind eller visir tages af MEN når man rejser sig op for at gå på toilettet eller går i baren mv. skal mundbindet eller visiret tages på igen, indtil man sidder ned igen.

 

 

Der bliver indkøbt mundbind til personale, som samtidig sælges i baren til dem, der et. har glemt det ved besøget.

ALLE gæster skal selv sørge for mundbind.

Spørgsmål, henvend Jer til en af os fra bestyrelsen.

Jeg ved godt det er en stor omvæltning, men ved fælles hjælp og opmærksomhed og forsigtighed er jeg sikker på, at vi klarer den.

 

På gensyn i cafeen.

På bestyrelsens vegne

Helle

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________

 

 

_____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er en forening for singler.

En forening, hvor venskaber skabes, bånd bindes og mennesker mødes til hygge, samvær, interessefællesskab, fester og meget mere.Foreningen drives på frivillighed med en bestyrelse.

 

Foreningens liv bygger på hvert enkelt medlems input. Aktiviteter, arrangementer, fester, rengøring, vedligehold af lokaler, nye initiativer og alt det, som får foreningen til at leve, skabes i fællesskab. Jo mere der bydes ind – jo mere kommer der til at ske !

 

Velkommen – Tag de 3 små skridt ned af trappen, Vi står parat til at tage godt imod. 

 

 

____________________________________________________________________________