Foreningen

tl_files/Vejle/Billeder/JPG/vejle-vindmolle.jpg

Single Rock Café (SRC) Vejle er en ukommerciel forening for singler. Alle aktiviteter og alt arbejde er baseret på frivillig indsats af bestyrelse og medlemmer.

SRC bevægelsen begyndte i Århus i 1996, og tæller pr. i dag ca. 10.000 medlemmer fordelt på mange byer i hele Danmark.

Formålet med SRC er at synliggøre singlekulturen, og det i en tidssvarende form. Det er IKKE SRC' hensigt, at knække statistikken ved at være 'enkebal' eller kontaktsted. SRC er et sted for singler, hvor medlemmernes ønsker og behov er mange og forskellige.

Den primære målgruppe er single kvinder og mænd i den modne alder.

I SRC Vejle holdt vi vor første fest den 12. september 2003 på 'Paraplyen' med fulde huse.

SRC er mange andre aktiviteter end 'blot' festerne - se en oversigt over aktiviteterne til venstre ...

Velkommen som medlem i SRC Vejle !

Tilbage til startsiden