Har du lyst til at mødes til hyggeligt samvær fredag aften? Så er vi en forening af enlige 30 + er, som nyder hinandens selskab. Det kan være over en øl, vin, vand, en kop kaffe eller the. Vi mødes i Vestbyens Beboerhus kl. 19.00, hvis ikke andet er oplyst under www.singlerock.dk. Af og til indbydes til fællesspisning - her er tilmelding nødvendigt og det er kun for betalende medlemmer.

Om du blot ønsker at møde nye mennesker, eller har lyst til at deltage i forskellige arrangementer, vælger du selv.

Lige nu planlægger medlemmerne ud over fællesspisning og fredagsklubaftener, cykelture (i sommersæsonen), gåture, kortspil og fester. Der er også andre initiativer såsom biografture eller ferierejser, der kan være sammen med SRC fra andre byer.

Da et medlemskort til foreningen i Horsens også gælder i de andre byer, sker det ofte, at der planlægges samkørsel til udenbys arrangementer.

Alle kan foreslå noget, de har lyst til. Oftest sker det i skøn forening rundt om bordet på en fredagsklubaften, hvor flere finder sammen om at følges, det være sig til koncerter, biograffilm, sportsbegivenheder eller blot at følges i byen til en stille øl efter klubaftenen.

At bo alene betyder for mange af os, at vi savner nogen at følges med og opleve sammen med. Her tilbyder vi et dejligt fællesskab med nye venner, hvor der er plads til alle og hvor hver især byder ind med det, de er bedst til, til fælles glæde for alle.

Husk at du får ekstra valuta for pengene, ved at du blot skal være medlem i en by, for at du kan benytte tilbud i alle andre byer, hvor Singlerock er etableret.